21/5/13

καλοτάξιδο, μικρό μου...

Κι αφού σχόλασε ο καλός μου χτες και μπόρεσα να συνέλθω από τη συγκίνηση, ετοιμάσαμε τα δυο μικρά για βόλτα, και κατεβήκαμε το βραδάκι στο κέντρο για να περάσουμε από Απόπειρα να δω το βιβλίο μου στον πάγκο, πλάι στα βιβλία των άλλων ανθρώπων, πίσω από τα κατεβασμένα στόρια. Σαν μαμά που κοιτάει το μωράκι της στη θερμοκοιτίδα και δεν μπορεί ακόμα να το πάρει στα χέρια της... Αλλά σήμερα το νεογέννητο, ξεπήδησε από τους πάγκους του εκδοτικού και διατίθεται πια στο βιβλιοπωλείο Πολιτεία στην Αθήνα και στον Ιανό στη Θεσσαλονίκη.

  Καλοτάξιδο κι από μένα, μικρό μου...

4 σχόλια:

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

καλοτάξιδο, μικρή μου... :)

roubinakiM είπε...

και καλοδεχούμενο

roubinakiM είπε...

και καλοδεχούμενο

agrampelli είπε...

Το ξέρεις το πόσο τρυφερή είσαι;

(Θα σκίσει το βιβλίο σου!)