17/7/10

αγάπη είναι...



Τσάρλς Μπουκόφσκι: "Μπορείς να αγαπήσεις κάποιον μόνον αν δεν τον ξέρεις καλά".
Νιμαντσγόζε:"Έτσι είναι, πατερούλη. Μάλιστα, εγώ που είμαι 3 μέτρα παρατηρητικός άνθρωπος κι έχω 210 κιλά κρίση, γίγαντας δηλαδή στο να μαθαίνω τσακ πάτ τους ανθρώπους, μπορώ στο τσακ-πατ να ξε-αγαπήσω κάποιον. Όμως ξέρεις τι παθαίνω τελευταία; Κεραυνοβόλα φιλία. Μου συνέβη μια-δυο φορές. Είναι καλή φάση. Τον βλέπεις και από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις πως αυτός ο άνθρωπος μπορεί να γίνει φίλος σου. Κι είναι ακόμα καλύτερη φάση από τον έρωτα. Γιατί δε περνάει εύκολα. Αλλά αγάπη; Τι είναι αγάπη, πατερούλη; Να αφήνεις τον άλλο να σε φωτογραφίζει τόπλες ενώ δεν έχεις βυζιά; Η αγάπη είναι μια φθηνή καρικατούρα που νομίζει πως είναι έργο τέχνης ανεκτίμητης αξίας."
Τσαρλς: "'Αλλο Τσαρλς κι άλλο τσαρλατάνος."

5 σχόλια:

apologia pro sua vita είπε...

πολίτικαλ ινκορέκτ ή απλό χιούμορ;

σε φιλώ

Niemandsrose είπε...

Πού είναι το δίλημμα, apsv μου;

apologia pro sua vita είπε...

Επειδή δεν το καταλαβαίνω γι' αυτό ρωτάω.
Από μόνο του δεν μου φαίνεται προσβλητικό, αλλά δεν ξέρω πού εμφανίζεται και γιατί;

carmen cru είπε...

με το μπαρδον αλλα ειναι γνωστο πως αγαπη ειναι να δανειζεις τα αγαπημενα σου κομιξ. δεν την ξαναπαταω...

Niemandsrose είπε...

Carmen Cru, μη δανείζετε, ίνα μη δανεισθείτε. Το λένε κι οι Γραφές. :)