17/5/10

501



20 σχόλια:

Niemandsrose είπε...

Τα μισά της χιλιάδας; Πεντακόσια.

Το 501ο ποστάκι μου. Δώρο στον φίλο που γνώρισα αλλά δεν έχω γνωρίσει. Στο φίλο που με γνώρισε καλύτερα από φίλους που με ξέρουν χρόνια και στο φίλο που δεν θα τον αναγνωρίσω στο δρόμο.

Σε εσένα που περνάς από δω και τα λέμε και πέρναγα κι εγώ απ' τα μέρη σου αλλά πια δεν προκάνω κι εσύ δε μου θυμώνεις γιατί δεν είναι όλα ένα μπακάλικο γιατί η σχέση μας έχει εγγραφεί εντός ως βιωμένη.

Αν διακρίνεις κι εσύ την ποίηση στον τάπητα από σκουπίδια όπου αναπαύεται το θηλαστικό και αν βλέπεις τα πουλιά κουρέλια που χορεύουν στον άνεμο. Αν έχεις συστολή να πεις πως ο Ντεμπυσύ σε νταλκαδιάζει ενώ είναι τόσο αλήθεια όσο και το ότι βρεθήκαμε να τα λέμε χωρίς ν' ακουστεί μια λέξη εδώ πέρα...Τότε είχαμε κάθε λόγο που ανταμώσαμε. Άλλα 500 και θα ξεπεράσω τις αναστολές μου να σου ζητήσω να πάμε για έναν καφέ.

Кроткая είπε...

Και για καφέ, και για τσίπουρα!
Άντε, γειά μας! :)

Niemandsrose είπε...

:)))))
Πότε; Ποιος κάθεται να περιμένει άλλα πεντακόσια ποστ;

Αntidrasex είπε...

Είσαι ήδη καθυστερημένη για τσίπουρα κατά πεντακόσια ποστ...
Άντε, 300, και εγώ κάπου στα 200 βγήκα για τσίπουρα.

mamma είπε...

Γλυκό μου ρόδο, επιτρέπεται να απαντήσω προκαταβολικά "I do"?

Swell είπε...

Eγώ βγήκα πιο νωρίς, αλλά έβρεχε και γύρισα πίσω...

s_pablo είπε...

Νταλκαδιάρης ο Ντεμπισής, χάρμα και η οπτικοποίηση της μουσικής, ποίηση στα σκουπίδια δεν θέλω να δω κι ας είναι εκεί παραπεταμένη ή μάλλον ατάκτως τοποθετημένη, κάτω από τον χορό των μαυροπουλιών...

Υ.Γ. Ρακές ναι, τσίπουρα όχι...

Кроткая είπε...

Ρόδο, ε, άμα έρθω Αθήνα κανονίζουμε και τσίπουρα και ούζα και μεζέδες (ξεροσφύρι το τσίπουρο δε λέει!). :)

Καλά λέει ο Αντιδρασοτέτοιος, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ! :)

Niemandsrose είπε...

@antidasi+sex, δηλαδή έπρεπε να βγω στη γύρα για τσίπουρα από το 1ο ποστ; Για ποια με πέρασες! :))

@mamma, I do too! (Θέλω γενέθλια με δημιουργική απασχόληση 2 σε 1. Ξέρεις εσύ! ;) )

@Swell, άτσα! Να και τα τρυφερά σχόλια εκ μέρους ενός Σουέλ που δε μας έχει μάθει σε τέτοια! :)

@s_pablo, ο Ντεμπισής δεν είναι νταλκαδιάρης (ή τελοσπάντων δεν έχω ιδέα αν ήταν κι αν δεν ήταν). Αλλά προκαλεί ρε παιδάκι μου ένα ντουβρουντζά κάτι. Συμφωνώ για ρακές αντί τσίπουρων!

@κροτ, ε, πότε; :))

s_pablo είπε...

Οινό-πνευμα από τον τόπο σου κι ας ειν' και πειραγμένο...

Για τον ντουβρουντζά ομιλώ κι εγώ, τον νταλκά εσύ τον ανέφερες. Φαντάζομαι, πάντως, τον Ντεμπισί να βασανίζεται (δημιουργικώς) για το αν πρέπει να βάλει και μερικά μπαγλαμαδομπούζουκα στη Θάλασσα του, έτσι μωρέ για να κάνουμε και λίγο κέφι, και σκανδαλίζομαι.

island είπε...

Με το συμπάθιο αλλά τόσο με έχει διαφθείρει η κοινωνία που μόλις είδα τον τίτλο, νόμιζα πως διαφημίζατε την γνωστή μάρκα τζιν. :P

Όσο για τον καφέ, κανονίστε με την γυναίκα μου. :)

να τα χιλιάσετε...

VAD είπε...

Πεντακόσια;;;Τι λε,ρε θηρίο!
Παραείσαι παλιοσειρά στα μπλογκια!Αντε και στα χίλια:))

Кроткая είπε...

τέλος αυγούστου ντάρλινγκ, εκτός αν έρθεις στο Βρυξελλοχωριό νωρίτερα! :)

stassa είπε...

Παιδί μου, ο κόσμος το ζουμί του ποστ το βάνει στο ποστ, όχι στα σχόλια! :) Πάλι καλά που κοίταξα και τό 'πιακα!

Πόστια σου πολλά, να τα χιλιάσεις, και ωραίος ο Ντεμπυσί, μ' έφτιαξε, ιδίως το βιντεάκι μ' άρεσε πολύ γιατί φτιάχνω κάτι παρόμοιο και ταυτίστηκα, χιχιχί!

Ά, κι άσε τα τσίπουρα και τα παραδοσιακά, σε στριπτιζάδικο μ' αρσενικά θα πάμε. :D

stassa είπε...

Α, ωχ, χαχά, αφαιρέθηκα μεταξύ σχολίων και νόμιζα οτι τα τσίπουρα τα πρότεινες εσύ, κι όχι η σύντροφος Κρότκαγια!

Placebo. είπε...

Ενα ευχαριστω για την υπεροχη συντροφια,γιατι ναι δεν ειναι ολα ενα μπακαλικο,απο ενα σιωπηλο αναγνωστη..keep up :-)

Niemandsrose είπε...

@island, κι εγώ το ίδιο σκέφθηκα όταν έγραψα το 501. Όχι επειδή βάλαμε έναν Ντεμπισύ πως καθάρισε από μέσα μας όλος ο καταναλωτικός οχετός. Μπορείς να μας υποδείξεις το blog της γυναικός σου να αποτανθούμε δια την ενήμερη συγκατάθεση;

@VAD, χαχα! παλιοσειρά ναι αλλά νέα! ;) Εσύ πότε θα έρθεις στη Ζιμπάμπουε των Βαλκανίων, που λέει και ο Τζιμάκος;

@Κροτ, ούτε μέχρι το χωριό του παππού μου δεν ευκαιρώ να πάω μάνα μ' (είδες; άρχισα και τις οικειότητες στις προσφωνήσεις κι ακόμα δε συναντηθήκαμε).

@stassa, εσύ πότε έρχεσαι στην πατρίδα my hell ass?
Τους βαριέμαι τους αρσενικούς. Στο έχω ξομολογηθεί ποτέ ή να στο μολοήσω τώρα; Πάμε να δούμε γκόμενες που' χουν πιο ενδιαφέρον από εξωτερικής απόψεως.

@frankie wilde, υποκλίνομαι στη σιωπή -γενικά και ειδικά. Υποκλίνομαι. Με συγκίνησε το σχόλιό σου.
Και τώρα in a rather more niemandsrosian tone: Γιατί είσαι σιωπηλό παιδάκι μου; Μίλα ντε. :)

mamma είπε...

Πες μου τώρα πως δεν ξέρει πως ο island είναι το στεφάνι μου να πέσω χάμω!

Niemandsrose είπε...

@island, πρόκειται να ανακοινώσω ότι δεν εγνώριζα πως είσαι ο συμβίος της λεγάμενης οπότε σπεύσε να της προσφέρεις τα δυο σου χέρια ίνα μη σωριαστεί επί δαπέδου. :)
Καλά, με δουλεύετε; Ισχύει;

island είπε...

Πηγαίνετε στο πόστ εδώ και αφού το διαβάσετε πηγαίνετε στο λίνκ που έχω. Θα δείτε πού βγάζει :)