21/4/09

Exit doll

Το Πάσχα του 2009 ήταν υπέροχο αν και κάπως ζεστό. Λίγο έλειψε να καεί η πλάτη μου έτσι όπως ήταν γυμνή μέχρι τη μέση. Τελοσπάντων. Μου έραψαν για την Ανάσταση ένα φανταστικό λιλά φόρεμα από μετάξι με κεντημένα λουλούδια και δαντέλα. Το φόρεμα είχε στενή μέση και φουρό, βαθύ ντεκολτέ τονισμένο με στρασάκια. Ο,τι πρέπει για το μαυρισμένο μπούστο μου. Πίσω άφηνε, όπως είπαμε, ακάλυπτη την πλάτη και εφάρμοζε τέλεια στο κορμί μου που είναι λαμπάδα. Φορούσα ασημί τσαντάκι ασορτί με peep toe γοβάκια που έδεναν με ένα μικροσκοπικό λιλά φιόγκο στο πλάι. Η φορεσιά μου ταίριαζε απόλυτα με το χτένισμα. Τα πυκνά, ξανθά, μακριά, λαμπερά μαλλιά μου ήταν χτενισμένα κυματιστά με αφέλειες ενώ ένα ασημί στέμμα φώτιζε το άψογα μακιγιαρισμένο πρόσωπό μου. Θα πρέπει να ήμουν όνειρο, αν κρίνω από το βλέμμα της μικρούλας μου όταν με πρωταντίκρισε.
Όμως λίγο έλειψε να τσουρουφλιστεί η πλούσια κόμη μου όπως της κυρίας απέναντι και ας είχε εκείνη δέκα, άντε δώδεκα τρίχες στο κεφάλι της. Την καημένη!
Στις 12 το βράδυ ακριβώς έγινε πάταγος από κροτίδες, μπαμ μπουμ, δεξιά - αριστερά, άνθρωποι αντάλλασσαν φιλιά στα μάγουλα, χαμός. Θα έβαζα στοίχημα το στέμμα μου πως κηρύχτηκε ο γ' παγκόσμιος και οι χριστιανοί έσπευσαν να λάβουν τον τελευταίο ασπασμό, αν υπήρχε κοντά άλλη μία γαλαζοαίματη ώστε να έχει αξίζει το στοίχημα.
Μπροστά μου όμως έβλεπα μόνο κάτι κοτοπουλάκια, κάτι αποξηραμένα λουλουδάκια, κάτι χαζοφιόγκους και έναν χοντρό κύριο που κρατούσε στη χούφτα του ένα μάτσο βεγγαλικά και τα έδινε σε ένα αγοράκι να πάει να τα πετάξει. Τότε άκουσα τον φίλο του κυρίου να λέει "χαχαχα έχεις κι άλλα ρε καμμένε;"
Τότε ήταν που ένιωθα κι εγώ την πλατούλα μου να ζεσταίνεται αφόρητα αλλά έκανα υπομονή για χάρη της μικρής, που ωστόσο την είχε πάρει από το χέρι ο παππούς της και την πήγαινε να δει τον Ιούδα. Ακολούθησα και εγώ αναγκαστικά. Αφού περάσαμε του Ιησού Χριστού τα Πάθη, μέσα από δυναμιτάκια, στριμωξίδι και αναμμένα κεριά, φτάσαμε στον Ιούδα. Τότε ήταν που θα τα έκανα πάνω μου από το φόβο μου αν είχα βέβαια την απαραίτητη τρυπούλα. Ο Ιούδας ήταν μια τεράστια κούκλα που της είχαν βάλει φωτιά και είχε λαμπαδιάσει ολόκληρη! "Θεούλη μου, αν έφτασα από την Κίνα στην Ελλάδα για να καταλήξω στην πυρά, χωρίς καν να είμαι μάγισσα για να το σκάσω με το ιπτάμενο σκουπόξυλο, τότε είσαι πολύ κακός και να το ξέρεις", σκέφτηκα.
Τελικά όμως ο Θεός ήταν πολύ καλός μαζί μου επειδή είμαι πριγκίπισσα και όχι μόνο δεν με έκαναν στάχτη αλλά όταν έφτασε το κοριτσάκι στο σπίτι του με έσβησε επιτέλους και με έλυσε από τη λαμπάδα της. Από το Σάββατο κοιμάμαι μαζί της κάθε βράδυ. Και πρέπει να σας πω πως είμαι η Barbie και μόλις... τελείωσα.

13 σχόλια:

Niemandsrose είπε...

Λένε για μένα

μ είπε...

Και θα έβαζα στοίχημα πως ήσουν η Sindy... Ελπίζω να με σε πρόσβαλε η αφελής μου σύγγχυση...
:)

μ είπε...

προσέβαλε μάλλον ε;
συγγνώμη, τα τριγλυκερίδια.

aKanonisti είπε...

Στην αρχή... που σε διάβασα... λέω...πάει τα έπαιξε...
Χχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μετά λέω θα διάβασε κανένα άρλεκιν..και θα ξεχάστηκε....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα
Μετά.. είδα το πρώτο σχόλιο.....

Τι κακογουστιά.....
Χαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχα

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Η πρωταγωνιστρια στο sex and the city
λεει. "Το Vogue μου δινει 4,5 δολλαρια τη λεξη που γραφω στη στηλη μου".
Ερωτημα προς φιλους τωρα.
Τετοια κειμενα ποσο επρεπε να πληρωνονται ρε παιδια?
Γεια χαρα σε ολους.

Nomad είπε...

Εγω πήρα Μπομπ Σφουγγαράκη αλλα επιασε φωτιά κι έγινε Μπομπ Καρβουνάκης. Δεν παραπονιέμαι, βοήθησε την επομένη στον οβελία.

wert01gf είπε...

Ευτυχώς στο τέλος ήρθε η λύτρωση μας από τις φωτιές. Είστε υπέροχη!

Кроткая είπε...

εγώ πάντως έβαλα στοίχημα στην τέταρτη γραμμή ότι ήσουν η Μπάρμπι -και κέρδισα!

Καλή χώνεψη!

mamma είπε...

Μου έκοψες το αίμα. Σκέφτηκα πως πάει, σε χάσαμε κι εσένα :-P

Ωραία περάσατε, ναι; Και του χρόνου.

ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ είπε...

Κατάλαβα ότι είσαι η Μπάρμπι απ' την αποστροφή σου για τα δυναμιτάκια. Αν ήσουν η Σίντυ δε θα είχες τέτοια προβλήματα. Αυτή ήταν πάντα αλήτρα.

stassa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
stassa είπε...

gamot. Κι είπα πως έχουμε το ίδιο fashion sense... :ppp

Niemandsrose είπε...

@Μάνος, φυσικά και με πρόζβαλε. Ακούς εκεί να με πεις Sindyρητικιά!

@aKanonisti, ααα! Δεν αρχίσαμε καλά! Δε θα ανεχτώ άλλες προζβολές. :)))

@exoaptonkyklo, σε παρακαλώ μη μου κοστολογείς τα κείμενα. Αρκετά μπερδέματα έχω ήδη με την εφορία! :)) (δες σημερινό ποστ)

@Nomad, τον Μπομπ τον Κιναιδάκι εννοείς. Ωραία πρότυπα δίνεις στα παιδιά σου. Μήπως το καλοκαίρι θα τους πάρεις και πετσέτα θαλάσσης με τον Τσε Γκεβάρα;

@wert01gf, παραφράζω το δύστυχο το δίστιχο:
Η ελλάδα φλόγες βγάζει/ λες να είναι πετρογκάζι;

@Кроткая, το κατάλαβες γιατί είχες και συ λαμπάδα Μπάρμπι φέτος. Δε μπορεί το πόνημά μου να με πρόδωσε. Δε το δέχομαι! :)))

@mamma, κρατάς μυστικό; Δε πήγα στην Ανάσταση. Νέξτ Γιαρ. Και η περιγραφή βασίζεται σε πρήβιους γήαρς. ;)

@ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ, Sindyρίκλα! :))

@stassa, fashion is my 6th sense. χοχο!