13/6/08

Γενέθλια '86

Γενέθλια κι αγόρασα σκοινί
τον κόμπο μου τον έχω φτιάξει πρόχειρα
παραληρώντας πάνω στο σκαμνί
στον τελευταίο ρόλο του αυτόχειρα.

Πίσω μου τίποτα, τίποτα στο μέλλον
μονάχα η κηδεία των ψηλών καπέλων.

Γενέθλια και φτύνω τις ευχές
σοκολατάκια στήνω για ικρίωμα
ελπίζω με τις πρώτες τις βροχές
να ξεχαστώ και 'γώ και το σημείωμα.

Πίσω μου τίποτα, τίποτα στο μέλλον
μονάχα η κηδεία των ψηλών καπέλων.



Στίχοι Κώστας Τριπολίτης
Μουσική Θάνος Μικρούτσικος
Ερμηνεία Βασίλης Παπακωνσταντίνου

10 σχόλια:

χαμογελο είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
χαμογελο είπε...

χρόνια πολλά???

Spy είπε...

Εκπληκτικό τραγούδι, από έναν κορυφαίο στιχουργό - ποιητή, και με μια μη στημένη ερμηνεία. Στίχος, που σε τέσσερεις γραμμές χωράει, όσα άλλοι χρειάζονται σελίδες επί σελίδων για να τα αφήσουν παρακαταθήκη. Προσωπικά μ' αρέσει πάρα πολύ ο Παπακωνσταντίνου σαν ερμηνευτής(ακόμαι και στα -ντρέπομαι λίγο τώρα- πιο... εμπορικά του. Αλλά τραγούδια σαν κι αυτό, είναι που με κάνουν να θυμάμαι, γιατί λάτρεψα τη μελαγχολία σαν συναίσθημα. Τη μελαγχολία και όχι τη θλίψη.
Έχεις ακούσει άραγε εκείνο τον εκπληκτικό δίσκο, σε ποίηση Τάσου Λειβαδίτη: "Φυσάει" και το ομώνυμο τραγούδι; Απλά συγκλονιστικό! Δυστυχώς δεν έχω πρόχειρο κάποιο link αλλά αν μπορέσεις, βρες το.
Ελπίζω να μην σε ανάγκασε κάποιο δυσάρεστο γεγονός να κάνεις αυτό το post.
Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

Καλά είσαι, θαρραλέο μου; :):) :)
Τυ-ροπι-τα

Ανώνυμος είπε...

φανταστικό κομμάτι, μαζί με το ηλεκτρικό πρόββατο και το ένα μπλουζ ίσως τα κορυφαία του δίσκου ..... πω πω, που το θυμήθηκες, πρέπει να χει περάσει καμιά εικοσαετία από τότε που τό χα αγοράσει σε κασετούλα παρακαλώ (δεν είχαμε πικ-υπ τα καημένα...)

Vrakas Kostas είπε...

Φοβεροι στιχοι!
Αν και φαινεται πως γραφτηκαν για αοιδο,δεν τους στερει τιποτα το δικαιωμα, να γινουν κλασικοι!
Καλο σου βραδυ.
Υγ..μοναχη σου χορευε
κι οσο θελεις πηδα!!!!

Niemandsrose είπε...

@σχόλιο διεγράφη, χαίρε αυτόχειρ σχόλιο.

@xamogelo, μπααα....


@spy, τι μου θύμισες τώρα...Στην εποχή της επιδημικής δηθεντερίτιδας η νοσταλγία είναι πολύ πασσέ. Τό'ξερες; (Αλλά ποιος τους γαμεί και τους δηθεντερικούς; ) Πάρε δωράκι.
http://www.zshare.net/audio/13571567b4175a64/

@Τυ-ροπι-τα, ας τα λέμε καλά, που λένε και στον τόπο μου. :) Εσείς;

@Ανώνυμος, θα το πάθουμε το οβερντόουζ της νοσταλγίας σήμερα!

@vrakas kostas, ποιητής ο Τριπολίτης. Αλλά φαίνεται πως δεν τον εμπνέει η εποχή μας.

χαμογελο είπε...

έπεσα λίγο έξω έ? :-p

Niemandsrose είπε...

@xamogelo, οχι και πολυ εξω ομως! ;)

carnellio coop είπε...

πολύ καλό. μ' αρέσει αυτή η κυνικότητα σε σχέση με την αυτοκτονία.δε βγάζει ηττοπάθεια αλλά δυναμισμό.