25/11/07

παιχνίδια του μυαλού

8 σχόλια:

Lily είπε...

Άψογο !!!!!!!!!

industrialdaisies είπε...

Ένας από τους διασημότερους linuxaδες είχε πει κάποτε "Πάντα πίστευα ότι ο εγκέφαλος είναι το σημαντικότερο κομμάτι του ανθρώπου. Μετά κατάλαβα ποιος μου υπαγόρευε αυτήν τη σκέψη!"

Υ.Γ.: Toger Lillies, πέρυσι που ξαναήρθαν, λάτρεψα αυτό το κομμάτι με την θάλασσα. Το "Κοριτσάκι με τα σπίρτα" μετά από ένα σημείο το βρήκα βαρετό. Οι ιστορίες της θάλασσας, όμως, ήταν απίστευτες. Να 'σαι καλά που μου το θύμισες... Καλημέρα!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

mind games ή
το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό

Vrakas Kostas είπε...

fractals!!!

tzonakos είπε...

Like a PAC-MIND :)

Niemandsrose είπε...

@lily, κοριτσάκι θες να παίξουμε; :)

@industrialdaisies, μια και ο λόγος στην κλίμακα linux αγγίζω το μείον άπειρο. :( Τους Tigger δε τους έχω δει ακόμα live. Shame on me, I know. :(

@_st_, το μεγάλο πνεύμα τρώει το μικρό. ;)

@vrakas kostas, fractas (kostas)

@tzonakos, το καλύτερό μου ψάρι είναι ο PACαλιάρος. ;)

παράλληλος είπε...

Εγώ πάλι, αυθόρμητα σκέφτηκα σαν άντρας.
Ντροπή μου, το ξέρω, αλλά αλλού πήγε το μυαλό μου...

Niemandsrose είπε...

@παράλληλος, τώρα αν σου πω ότι κι εγώ σαν γυναίκα σκέφτηκα;.. :)