6/9/07

Personal Jesus


Depeche Mode


Marilyn Manson

Personal Jesus

Your own personal Jesus
Someone to hear your prayers
Someone who cares
Your own personal Jesus
Someone to hear your prayers
Someone who's there

Feeling unknown
And you're all alone
Flesh and bone
By the telephone
Lift up the receiver
I'll make you a believer

Take second best
Put me to the test
Things on your chest
You need to confess
I will deliver
You know I'm a forgiver

Reach out and touch faith
Reach out and touch faith

Your own personal Jesus...

Feeling unknown
And you're all alone
Flesh and bone
By the telephone
Lift up the receiver
Ill make you a believer

I will deliver
You know I'm a forgiver

Reach out and touch faith

Your own personal Jesus

Reach out and touch faith

11 σχόλια:

an205 είπε...

Εκπληκτική και η διασκευή του Johnny Cash
http://www.youtube.com/watch?v=jQcNiD0Z3MU

Maria Mikro Analogo είπε...

δεν παίζεσαι!! :-) Τις καλημέρες μου!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Jesuuuss!

Niemandsrose είπε...

@an205, αν ανέβαζα όλες τις διασκευές θα γέμιζε η σελίδα: Johnny Cash, Lollipop Lust Kill and Gravity Kills , Richard Cheese, Tori Amos, Dixie Hummingbirds, David Gogo (!).
Πάντως, να προτείνω με την ευκαιρία το Walk the line που είναι μια ταινία για τη ζωή του Johnny Cash και αξίζει να τη δείτε!

@Μαρία, γιατί παίζονται οι Depeche Mode και ο Manson? Είμαστε όλοι άπαιχτοι! χαχα

@_st_, Christ!

Maria Mikro Analogo είπε...

Δεν παίζονται, δεν παίζονται! :-) Και για την ταινία που προτείνεις, συμφωνώ. Εκπληκτική! Όσοι δεν την έχετε δει ευκαιρία σήμερα να την δείτε. Νοικιάστε και κανένα ντιβιντι :-Ρ

industrialdaisies είπε...

By far (αν και δεν είναι άτυπος διαγωνισμός) τεράστια φαν του Manson. Όχι απλά δεν παίζεται (ή δεν παιζόταν μέχρι ενός σημείου τουλάχιστον) το παληκάρι... Speachless...

Α, και για το walk the line... Χμ, ένας Johnny Cash νομίζω άξιζε καλύτερης μεταχείρισης... Προσωπικά γούστα, το ξέρω.

Υ.Γ. Πωπω, με έφτιαξες, πάω να δω ό,τι έχω και δεν έχω από Manson!

s_pablo είπε...

Έχεις μια εκπληκτική ικανότητα (όχι ότι το κάνεις κι επίτηδες, λες και με ξέρεις) να βρίσκεις ότι μ' αρέσει και ότι σιχαίνομαι και να τα παρουσιάζεις μαζί.

Depeche Mode το υψηλόν, MΜ το σιχαμερόν. Ότι χειρότερο έχει ηχογραφηθεί ποτέ. Ευχαρίστως του ξερίζωνα τις φωνητικές χορδές.

Niemandsrose είπε...

@industrialdaisies, χαίρομαι να σας φτιάχνω τη μέρα! ;)

@s-pablo, look around! Ο κόσμος δεν είναι μια αηδία και ένα θαύμα; Μήπως είμαι ο Θεός; Χα!

s_pablo είπε...

@ροδον

Το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ αρχικώς, αλλά σας έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση από αυτό.

Χα επίσης!!!:-)))

παράλληλος είπε...

Εμένα μόνο οι μεξικάνες μου άρεσαν...

Niemandsrose είπε...

@παράλληλος, κι εγώ στη θέση το ίδιο θά 'λεγα. Και στη θέση μου, μη σου πω... ;)