29/8/07

Φρούτο εποχής: εναλλακτική προπαγάνδα

Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ πως η προπαγάνδα ανθεί στη μπλογκόσφαιρα. Πάρα πολλοί bloggers από όσους φαινομενικά ανήκουν στον -ας πούμε- προοδευτικό χώρο προπαγανδίζουν κατά του δικομματισμού υποτίθεται, αλλά ουσιαστικά δε κάνoυν τίποτε άλλο από το να προσβάλλουν την αισθητική και να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου.

Ξεκαθαρίζω πως δεν υποστηρίζω κανένα από τα δυο μεγάλα κόμματα και πως αυτό το post δεν ασχολείται με το διαβόητο δικομματισμό αλλά με τη φρασεολογία όσων τάσσονται κατά του δικομματισμού ΑΛΛΑ ΚΑΙ κατά της αποχής, του λευκού και του άκυρου προτείνοντας ουσιαστικά να ψηφίσουμε τα μικρά κόμματα.

Σταχυολόγησα τρία ενδεικτικά παραδείγματα -από συμπαθείς κατά τα άλλα μπλογκεράδες- που δείχνουν τα εξής:

Α) Δεχόμαστε εντολές "KΑMIΑ ΨHΦOΣ ΣE NΔ KΑI ΠΑΣOK .
Δ
IΑΛEΞE KΑI ΨHΦIΣE ΑΛΛO KOMMΑ.

OXI Α
KY
ΡΑ-ΛΕΥΚΑ" "
ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΜΕ SMS KΑI E-MAIL
ΒΑΖΕ ΤΟ ΣΤΟ
BLOG
ΣΟΥ." ΤΩΡΑ (με κόκκινα και κεφαλαία γράμματα).


Β) Γινόμαστε αντικείμενα σάτιρας αν επιλέξουμε την αποχή, καθώς μας προτείνεται η χρήση δονητή και τσιρότου (!) .




Γ) Και δεχόμαστε και βρίσιμο ως "ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ" που πρέπει να " το πάρουμε χαμπάρι ότι λύση δεν είναι ούτε το ΛΕΥΚΟ, ούτε το ΑΚΥΡΟ, " σε περίπτωση που τολμήσαμε να σκεφτούμε να επιλέξουμε λευκό ή άκυρο.

Λυπάμαι, αλλά η μορφή και το περιεχόμενου του λόγου όσων προπαγανδίζουν κατά του δικομματισμού όχι μόνο δε με πείθουν, όχι μόνο με απωθούν, όχι μόνο με θίγουν αλλά μου δείχνουν πως ως πολίτες μιας βαθια διεφθαρμένης πολιτικής ζωής πάσχουν από όσα τώρα -δήθεν- στηλιτεύουν: το λαϊκισμό, την αλαζονεία, την ανευθυνότητα και κυρίως ότι δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει δημοκρατικός διάλογος.

16 σχόλια:

tzonakos είπε...

Aγαπητή niemandsrose,
εμένα δεν με ενοχλεί ούτε ο δικομματισμός, ούτε τα μικρά κόμματα, ουτε καν η προσπάθεια άλλων να προτρέψουν άλλου σε ψήφο Λευκή, άκυρη.
Μάλλον, το τελευταίο ειναι λιγάκι ενοχλητικό, επειδή με άκυρη ή λευκη΄, ουσιαστικά δίνεις στον όποιο πρώτο ενα πλεονέκτημα και δέχεσαι οποιονδήποτε να σε κυβερνήσει.
Οπότε τείνω προς θετική ψήφο σε ενα κόμμα, αν και πολλούς μας έχουν στενοχωρήσει αρκετές φορές.
Μήπως το πρόβλημα ειναι οτι περιμένουμε πολλά απο τα κόμματα και απο την άλλη αυτά περιμένουν απο εμάς ευκολοπιστία ;
Δεν ξέρω, και μπορεί να μην μάθω.
Ας γράφει καθέναςοτι θέλει, ακόμα κι εγω διακωμώδησα -προ πυρκαγιών- την κατάσταση κάνοντας ενα διαμπλογκικό κόμμα-παρωδία, που θα μπορούσε να εκληφθεί ως προσπάθειά μου να πείσω άλλους για λευκή ψήφο.
Η φρασεολογία και η επιχειρηματολογία του καθενός εινα δική του, και δεν με πείθει εύκολα.
Διαβάζω όμως και ίσως κατι έχουν να πούν ακόμα και παιδιά με ακραίες ίσως θέσεις.
Διαμορφώνω εμένα, με τα καλά απο αυτά τα υλικά.
:)

Μαύρο πρόβατο είπε...

Όπως δείχνει και η εμπειρία σε χώρες όπου ο δημόσιος διάλογος έχει ριζώσει στο ιντερνετ, καλό είναι
να μην παραλαμβάνονται
πολιτικά μηνύματα χωρίς αποστολέα.


Επί της ουσίας, γράφω κι εγώ την αποψάρα μου στου καλτσόβρακου.

Niemandsrose είπε...

@tzonakos, δε μιλάω καθόλου για δικομματισμό. Απλά και ξεκάθαρα:
α)δεν ανέχομαι κανείς να μου δίνει εντολές (aka να με καθοδηγεί/χειραγωγεί) τι θα ψηφίσω και αν θα ψηφίσω
β)να σαρκάζει απερίσκεπτα την επιλογή μου να απέχω
γ)να με βριζει προκαταβολικά για το αν επιλέξω λευκό ή άκυρο.
Απλά δε το ανέχομαι.

@Μαύρο πρόβατο, καταλαβαίνω πως βαριέσαι να ξαναλές εδώ τα ίδια που είπες στον Καλτσόβρακο γι'αυτό αντιγράφω την απάντησή σου για λόγους...αποκέντρωσης:

"Μαύρο πρόβατο (22:13:51) :

Καλησπέρα,

δε θέλω να μπλέξω σε καμμία μπερδεψοδουλειά γι αυτό ξεκαθαρίζω οτι θα ψηφίσω κκε (αν μπορέσω να είμαι στην κατακαϋμένη πατρίδα στις 16…) και οτι καμμία διάθεση δεν έχω να κάνω πολιτική προπαγάνδα για το κόμμα μου από το μπλογκ σου.

Για άλλο θέλω να γράψω: οτι πραγματικά δεν κατανοώ την κρισιμότητα της τρέχουσας εκλογικής διαδικασίας και γι αυτό, ούτε τον κίνδυνο που θέλεις ν’αποφευχθεί, για διόγκωση της αποχής ή των άκυρων/λευκών.

Βρίσκω οτι έχει απόλυτο δίκιο η niemandsrose για το θεμιτό και το πολιτικώς δικαιολογημένο ακόμη, αυτής της στάσης.

Να τα κάνουμε λιανά: όποιος απέχει βοηθάει να παραμείνει η ΝΔ στην κυβέρνηση (αν είναι πρώτο κόμμα, λέω εγώ).

-Αν ο απέχων ψηφίσει ΠΑΣΟΚ, μπορεί να το ανεβάσει αυτό στην κυβέρνηση.
-Αν ψηφίσει άλλο κόμμα, μπορεί να συμβάλλει στο να έλθει η κατάσταση όπου κανείς δε θα έχει αυτοδυναμία (σημειώστε οτι αν μόνο αυτό θέλει κανείς, τότε πρέπει να ψηφίσει ΛΑΟΣ μήπως έχουμε πεντακομματική βουλή). Έστω. Και τότε; Τα ορατά ενδεχόμενα είναι:
1) Γερμανία. Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
2) Αλα Τούρκα. Κυβέρνηση ΝΔ-ΛΑΟΣ
3) Ιταλιάνο. Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-Συνασπισμού.

Εκτιμώ οτι όλα τα παραπάνω ενδεχόμενα είναι ρεαλιστικά και τίποτε άλλο δεν είναι ρεαλιστικό, στην περίπτωση πάντα που δεν υπάρχει αυτοδυναμία.

ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ του πολιτικού σκηνικού στην πατρίδα μας, πιστεύει οτι οποιαδήποτε από τις τρεις λύσεις δεν έρχεται στα ίδια με τη δικομματική εναλλαγή;
Τι φρούδες ελπίδες είναι αυτές, οτι ένας νέος διπολισμός στη θέση του γνωστού, θα λειτουργήσει θετικά για το συμφέρον του λαού και του τόπου; Ποιός πιστεύει οτι σήμερα μας χωρίζει ένα ψηφαλάκι από το ξεβάλτωμά μας;

Αστεία πράγματα… Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη, κοινωνικών συγκρούσεων, κι αν ποτέ φτάσουμε να τον διανύσουμε. Μπροστά σε αυτόν, και με δεδομένο οτι απορρίπτουμε τα δύο κόμματα που διαχειρίστηκαν τα της κυβέρνησης από τότε που θυμόσαστε τον εαυτό σας οι νεώτεροι, τον αν θα απέχει κανείς στις 16 ή θα ψηφίσει κκε που λέω εγώ ή άλλο που λένε άλλοι, είναι λεπτομέρεια."

[http://kaltsovrako.wordpress.com/2007/08/29/0129aug2007/#comment-15826]

Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ είπε...

Δε φαντάζομαι πως υπάρχει κανένας που περιμένει από μια περιήγηση στα blogs να διαμορφώσει άποψη ψήφου.
Όπως και στην κοινωνία έτσι και σ' αυτά ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Άλλοι με πιο κομψό τρόπο κι άλλοι άκομψα.
Όπως είπαν κι άλλοι, δε νομίζω πως κανένας διατάζει κάποιον άλλον να ψηφίσει τούτο ή το άλλο. Απλά, η προστάκτική "Ψήφισε..." δεν έχει τόνο προσταγής αλλά παρακίνησης.
Π.χ αν εγώ στο blog μου πω "ψηφίστε ΚΚΕ" δεν διατάζω κανένα, απλά του λέω τι θα κάνω εγώ και του προτείνω τη λύση που θεωρώ προσφορότερη. Το ίδιο όλοι οι άλλοι. Βέβαια, μπορεί ν ανάψει καμμιά συζήτηση από εκείνους που συμφωνούν ή άλλους που διαφωνούν με τις προτάσεις ή ακόμα κι από τύπους που γεμίζουν το χρόνο τους γελώντας και περιπαίζοντας τς απόψεις άλλων.
Το ζήτημα δεν είναι τι λέει ο καθένας αλλά πώς το τεκμηριώνει για να πείσει για το ορθό της άποψης του. Κι εδώ όπως και στην κοινωνία, τα επιχειρήματα ποικίλουν. Π.χ. πολλοί μπορούν να πουν "όχι στο δικομματισμό" αλλά με τέτοια επιχειρήματα που να στρέφουν στην επιλογή ενός από τους δυο.
Και μια κουβέντα για την προπαγάνδα: δεν είναι μόνο η εξώφθαλμη μορφή της (πχ "ψήφισε κείνο"). Η πιο ραφινάτη μορφή της είναι η "μόδα" που μπορεί κάποιοι να πλασάρουν (τηλεπαρουσιαστές, καλλιτέχνες ή ακόμα κι οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας).

kaltsovrako είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kaltsovrako είπε...

Βαριέμαι και γω να τα ξαναγράφω ρε Niemandsrose.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Mη το πάρεις στραβά αδερφέ, αλλά το "εκενώστε τη χώρα" που φιλοξενείς εσύ" τι ακριβώς προτείνει; Nα βρούμε μία άλλη χώρα;

Διότι το έγραψες και στο μπλογκ μου ότι το "KΑMMIΑ ΨHΦOΣ ΣE ΠΑΣOK Ή NΔ" είναι "προπαγάνδα", και δε σε καταλαβαίνω.

Δεν είναι προπαγάνδα. Eίναι άποψη που την τεκμηρίωσα στο προηγούμενο από αυτό κείμενό μου, και συνοψίζεται στο εξής:

Στα διάρκετια διαχείρισης της εξουσίας, τα δύο αυτά κόμματα άφησαν – ή χειρότερα – κάψαν τη χώρα. Eσύ εδώ στο "μπανεράκι" που φιλοξενείς τους λες και "άχρηστους".

Στις 16 του Σεπτέμβρη οι άχρηστοι έχουν το θράσσος να ζητάνε να τους αναθέσουμε πάλι τη δουλειά. E λοιπόν δε θα το ξανακάνω.

Σε ποιό σημείο σε προσβάλει αυτή η άποψη; Γιατί τη λες "προπαγάνδα.";

Tο "TΩΡΑ" που σου έκανε εντύπωση, σημαίνει "τώρα στείλε αυτό το μήνυμα σε άλλους για να διαδωθεί".

Xαιρετώ.

tzonakos είπε...

Ok σεβαστό και κατανοητό niemandsrose.
Για τον kaltsovrako θέλω να διευκρινίσω οτι το παιδί κάνει σάτιρα με τις άπαικτες αφίσες του.
Εμένα με κάνει και γελάω, εστω πικραμένα. Δεν με αναγκάζει να κάνω κατι ή όχι.
Niemandsrose ως ενα σημείο κι εμένα με χαλάει η πιεστική εμμονή, κι εχω ισως κι εγω εμμονές, αλλα δεν θ' αλλάξω κανέναν αν δεν το θέλει.

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Το «όχι στον δικομματισμό» δεν θα έλεγα ότι είναι επιτυχημένο σαν σύνθημα. Μου ακούγεται λίγο μίζερο. Δηλαδή στον τρικομματισμό λέμε ναι;
Θα προτιμούσα το «Όχι στις αυτοδυναμες κυβερνήσεις». Τότε βέβαια είναι σαν να λέω «Ζήτω οι κυβερνήσεις». Μπέρδεμα.
Κάθε «όχι» υποδηλώνει και ένα «ναι» που εύκολα γίνεται «ζήτω». Όμως τα πολλά ζήτω αυξάνουν την ζήτηση, μετά ανεβαίνουν οι τιμές και οι τιμές ξεπερνούν τις «αξίες».
Προτιμώ το σύνθημα «Όχι στα ζήτω»

gerasimos είπε...

Σε μεγάλο ποσοστό τους οι Έλληνες bloggers προέρχονται πιστεύω από τον ευρύτερο αριστερό χώρο (ή τουλάχιστον οι αριστερής πολιτικής απόχρωσης συναντώνται σε μεγαλύτερη αναλογία στα blogs απ' ό,τι στον υπόλοιπο πληθυσμό). Χαρακτηριστικά αυτού του χώρου ήταν πάντα το καυστικό και ενίοτε αμείλικτο χιούμορ. Δε νομίζω ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό, και προσωπικά το προτιμώ από πιο βαρετές και συνηθισμένες τοποθετήσεις. Παραδείγματα όπως αυτά του post σου μπορεί κανείς να τα αντιμετωπίσει με την ανάλογη δόση χιούμορ και χαλαρότητας (χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι συμφωνώ με τους ισχυρισμούς τους).

The Torch είπε...

Εγώ φοβάμαι ότι τώρα θα πω τα αυτονόητα, ή τα συντηρητικά. Δεν υποτίθεται όμως ότι η ψήφος είναι μυστική; Είναι. Και είναι επειδή ακριβώς έτσι προστατεύεται ο διάλογος και η δημοκρατία. Ο καθένας λοιπόν έχει τους λόγους του για να ψηφίσει κάτι και με αυτή τη λογική η άποψή του (κατ' εμέ) δεν είναι σε καμία περίπτωση άξια χλευασμού. Υποθέτω ότι ο καθένας ξέρει τί κάνει και γιατί.
Τώρα τελευταία όμως -και ιδίως μετά τις φωτιές- έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι όλοι μπορούν να έχουν άποψη για το τί πρέπει να ψηφίσει ο άλλος, επειδή θεωρούν ότι έχουν κατακτήσει μόνοι εκείνοι την αληθεια των πραγμάτων αφαιρώντας το δικαίωμα των άλλων στη διαφωνία. Μέσα από αυτό το πρίσμα λοιπόν συμφωνώ με την Neim κι ας μην χρειάζεται το δικό μου ΟΚ.

Niemandsrose είπε...

@Αμετανόητε, συμφωνώ για τη ραφινάτη προπαγάνδα που λες 100%. Και ότι δε θα με πάρει κανείς από το αυτί να με ψηφίσω, συμφωνώ. Αλλά δε μπορεί να το κάνει. Εκεί διαφωνώ. Κάνει ό,τι μπορεί μέσα από αυτό το ηλεκτρονικό βήμα. Και αυτό με χαλάει.

@Kaltsovrako, με το δίκιο σου.Μάλλιασε η γλώσσα μας να τα λέμε στο δικό σου. Αν είναι, θα τα αντιγράψω και εδώ.

@δε μασάμε ρε, με όλη τη καλή διάθεση σου ξαναλέω πως με τη προστακτική, τα κεφαλαία, τα εντονα γράμματα και τα κόκκινα μου δείχνεις πως μου δίνεις εντολές. Και αυτό δε μου αρέσει. Κατά τα άλλα μ'αρέσει κάργα το blog σου και το χιούμορ σου.

@tzonakos, μη μου ανησυχείς. Δε παίζει να τσακωθώ με τον Καλτσό. Θα βάλω μάλλον τους διαλόγους μας από το blog του και εδώ.

@padrazo, είναι πολύ όμορφο αυτό που λες. Όχι στα ζήτω...

@The Torch, το είχα ακούσει αυτό ότι η ψήφος είναι μυστική αλλά νόμιζα πως είναι παλιό μέτρο. Ισχύει ακόμα;

Niemandsrose είπε...

[Από:http://kaltsovrako.wordpress.com/2007/08/29/0129aug2007/#comment-15844]

Niemandsrose (02:44:07) :

α) Σε μία χώρα που μέχρι χθες η ψηφοφορία ήταν υποχρεωτική μέχρι κυρώσεων (θυμάστε τις παραφιλολογίες ότι όποιος δε ψηφίζει δε θα μπορεί να βγάλει δίπλωμα, διαβατήριο και δε ξέρω τι άλλο)

β)Σε μια χώρα που τα ποσοστά προσέλευσης στις κάλπες αγγίζουν το 75 με 80% και βάλε που αν μη τι άλλο επικυρώνουν τη ρέπλικα δημοκρατίας που βιώνουμε.

γ) Σε μια χώρα που το πελατειακό σύστημα καθορίζει τις σχέσεις πολίτη-κράτους, και αυτές οι σχέσεις είναι που έλκουν τα μεγάλα ποσοστά ψηφοφόρων.

δ) Σε μια χώρα που ο πολίτης θέλει να λέγεται ενεργός για μία 1 μέρα στα 4 χρόνια (δλδ. στις 1460 μέρες), μόνο σαν ψηφίζει δλδ.

ε) Σε μία χώρα που ο ριζοσπαστισμός φθάνει το πολύ μέχρι τις διαμαρτυρίες… της χήρας.

στ) Σε μια χώρα που ο πολίτικος βίος είναι βαθιά διεφθαρμένος και κανείς δεν έχει αυταπάτη γι΄αυτό,

η αποχή είναι μία αξιοπρεπής, ριζοσπαστική, ενεργή και ηχηρή επιλογή προς το πολιτειακό μόρφωμα για το οποίο συζητάμε.

Και ως τέτοια χρήζει σεβασμού.

Το να τσουβαλιάζεις όσους απέχουν ως απολιτίκ είναι λάθος [Άλλο οι λαϊφσταϋλάδες που δεν ασχολούνται με την πολιτική κι άλλο ο συνειδητοποιημένος απέχων].

Το να τους ασκείς σάτιρα όπως στους ανίκανους πολιτικούς είναι λάθος. [Η σάτιρα προς τον αδύναμο, Καλτσό, δεν είναι σάτιρα ειναι χλέυη, σαρκασμός κλπ . Μόνο από το αδύναμο προς το δυνατό έχει νόημα, όπως έκανες μέχρι τώρα].

Το να μη καταδέχεσαι να σκεφτείς πως για κάποιους έχει τεράστιο κόστος αυτή η επιλογή είναι λάθος [Το να ανήκεις κάπου είναι εύκολο. Το να μην ανήκεις είναι το ζόρι].

Φιλικά όπως πάντα, Ν.

kaltsovrako(03:46:54)
α) δεν είχα καμμιά κύρωση. Ψήφισα πρώτη φορά στα εικοσι-πολλά μου.
β) Αν από 75-80% η αποχή φτάσει σε επίπεδα αμερικανικών εκλογών δηλαδή θα είσαι ευχαριστημένη από τη δημοκρατικότητα ή νομίζεις πως θα ιδώσει κανενός πολιτικού το δεξιό παπάρι;
γ) Ναι αλλά εδώ σου δίνεται μια μεγάλη ευκαιρία (δυστυχώς, με την ανυπαρξία και την καταστροφή) από την αγανάκτηση μεγάλης μερίδας του κόσμου, να αλλάξεις την δύναμη της έλξης.
δ) Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Αυτή την τσίχλα πού την βρήκες;
ε) Εκεί είναι το θέμα! Γιατί σήκωσα ΣΗΜΕΡΑ και όχι άλλη μέρα αυτό το γαμημένο post; Γιατί φοβάμαι μή χάσει ο Αλαβάνος ψήφο; Εδώ σε λίγο θα βγούν τα lifestyle τύπου περιοδικά και θα μας πουν πως είναι must η αποχή. Δε βλέπεις σήμερα τί έγινε; Αντοχές γαϊδουριών και μούγκα συγκατάβασης. Άσε με μωρέ, αφού τα ίδια λέμε. Εκεί όμως είναι ο κίνδυνος για μένα. Στο trend του πράγματος. Φτάνει να μας δείξει ο ΣΚΑΪς και “whow μαλάκα μου, κοίτα τί οργανώσαμε”. Και μετά… “πάμε μια εκδρομή στη Μύκονο το Σ/Κ των εκλογών. Σιγά μην ασχοληθώ, το καθήκον μου το έκανα στο Σύνταγμα”.
στ) Ωραία συμφωνώ. Πάμε παρακάτω ή τον αφήνουμε να συνεχίζει να είναι. Αν μου πείς πως θα κατέβεις στις εκλογές εσύ, και τα βρακιά μου να σου δώκω. Κάτι όμως πρέπει να κάνω, δε γίνεται να παρακολουθώ το ίδιο σιριάλ για χρόνια.

“η αποχή είναι μία αξιοπρεπής, ριζοσπαστική, ενεργή και ηχηρή επιλογή προς το πολιτειακό μόρφωμα για το οποίο συζητάμε.”
Αν η άποψη σου είναι πως αυτό πρέπει να μεγαλώσει με μαυροφορμένες απολιτίκ μουγκοθόδωρους, πές το μου να το καταλάβω. Αυτό λεω.

Θα το ξαναγράψω (για τελευταία φορά όμως, αρχίζει και με κουράζει):

Δίναμαι να σεβαστώ ότι γουστάρεις. Καρατζαφέρη θες; Να τον σεβαστώ. ΔΕΝ, ΔΕΝ, ΔΕΝ, ΔΕΝ γουστάρω (γαμώ την πίστη μου) όμως αυτήν την πουτανιάρικη μυρωδιά -που οσμίζομαι πίσω από αυτη την ιστορία- των μεγάλων κομμάτων και κυρίως της ΝΔ (για να τα λέμε και όλα) που μαζί με το ΣΚΑΪ σπρώχνουν τον κόσμο σε αυτή τη λύση. Επικοινωνιακό είναι το γαμωπαίχνιδο προς όφελος πολύ συγκεκριμένων στόχων. Απορώ πως στο διάολο κανένα από τα κόμματα της Αριστεράς, ακόμα και το ΛΑΟΣ, δεν βγήκαν να το καταγγείλουν. Αλλα και άλλα το ΚΚΕ τα φωνάζει και τώρα αντί να στριγγλίζει πιό λυσσασμένα από ποτέ, παρακολουθεί να “χάνοναται” ψήφοι διαμαρτηρίας. Τί σκατά αόματοι είναι; Θα βγάλουμε κυβέρνηση με τα ίδια ποσοστά αλλά με λιγότερους να την έχουν ψηφίσει. Ωραία!

Κάνω πενηνταράκια δυο-τρία πράγματα επειδή είσαι σπαθί.

Όταν γράφω “Σάλτα και γαμήσου που νομίζεις πως θα απέχω, άχρηστε”, σε ποιον νομίζεις πως απευθήνομαι; Στον ψηφοφόρο ή στον πολιτικό; Προφανώς στην τηλεοπτική φιγούρα του πολιτικού (που γράφω παραπάνω)

Όταν γράφω “Με κάθε άκυρο……” σε ποιον νομίζεις πως στοχεύω σήμερα; Στο μαυροφορεμένο μαλάκα φυσικά, που νομίζει πως τελείωσε απόψε με την πολιτική.

[Σαν πως ανήκω κάπου εγώ νομίζεις;]

Niemandsrose είπε...

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ (07:49:44) :
Παίδες, μπορεί να μην ήταν ακριβώς το δικό μου γούστο πολιτικής έκφρασης αυτό που έγινε στο Σύνταγμα, αλλά ήταν πολύ κοντά. Kαι δεν ήταν ούτε απολιτικ, ούτε βουβό. Mια χαρά ηχηρό ήταν.

Kαι το πώς το κατάλαβαν τα κανάλια έχει λιγότερο ενδιαφέρον από το γεγονός ότι μαζεύτηκε κόσμος που κάθεται μπροστά στις τηλεοράσεις ή και ακόμα πίσω από τα πληκτρολόγια. Διότι καλά τα πληκτρολόγια, αλλά καμμιά φορά πρέπει να ανταμώνουμε και κάπου και να λέμε δύο κουβέντες. Kαι άμα χρειαστεί να φυλάξουμε και ένα δάσος, ή να το ξαναφυτέψουμε, ή να πάμε εθελοντική βοήθεια στην Hλεία, πρέπει να μάθουμε να βγαίνουμε έξω.

‘Oσο για τα περί της έντιμης αποχής και του λευκού που γράφει εδώ ο Niemandsrose, εγώ δεν λέω ότι είναι ανέντιμα. Eγώ λέω ότι είναι αναποτελεσματικά. Δεν είναι απάντηση στην ερώτηση “τι ψηφίζω τώρα”.

H απάντηση στην ερώτηση “τι ψηφίζω τώρα”, δεν είναι απάντηση στην ερώτηση, πως θα πάμε τη κοινωνία μπροστά. Tη κοινωνία μπροστά δε τη πάμε με τη ψήφο – ή μόνο με τη ψήφο – τη πάμε με το να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας. Eκεί που ζούμε, εκεί που εργαζόμαστε, εκεί που ανταμώνουμε. Eίναι άλλη μεγάλη κουβέντα, πολύ ουσιαστική, και είναι και μεγάλη προσπάθεια, που δεν είναι μόνο κείμενα.

Kαι αυτό είναι και κάτι που ξεχνάμε. Kαλά τα μπλογκς. Πολύ καλά δηλαδή. Eίναι κανάλι πληροφόρησης, και κουβέντας, και ανάπτυξης δράσης. ΑΛΛΑ η ζωή εκεί έξω θέλει και πέρα από τα μπλογκς. Kαι καλά “ψηνόμαστε” μεταξύ μας, αλλά θέλει να ψήσεις και το γειτονά σου, και τον συναδελφό σου στη δουλειά, και το κολητό σου, και το περιπτερά σου να βγουν το βράδυ μία βόλτα με φακούς στα δάση, να φυτέψουν ένα δέντρο, να μην αφήσουν να τους πάρουν το πάρκο. Kαι μετά από αυτή την εμπειρία δράσης, να το πάνε και πάρα πέρα.

Στο μεταξύ, δε ξέρω αν πληγώνεται η αισθητική κάποιων με τα μπλογκ και τα ντίλντο. Eγώ το βρήκα αρκετά αστείο και λίγο πιο ενδιαφέρον. Όποιος θέλει ας έρθει να μου κλέψει ένα μπανεράκι που έφτιαξε ο Crazy Monkey. Θα βάλω και ένα πιο μεγάλο. Kαι ας το ανεβάσει. Kαι ας σπρώξει και ενα e-mail σε κολητούς και φίλους. Tο να πάθουν μία καλή καθίζηση τα κόματα εξουσίας στις 16 του μήνα δεν είναι η απόλυτη λύση αλλά είναι μόνο καλά νέα από όποια άποψη και να το δεις.

Nα! Tην έκανα την … προπαγάνδα μου και εγώ. Αφού με κατηγορεί ο Niemandsrose. να μη πάει και τσάμπα. Bρε Niemandsrose στον καλτσόβρακο που λες ότι σου προσβάλει την αισθητική του πήρες το μπανερ και το έβαλες στο μπλογκ σου. Tο δικό μου – αυτό που μου φτιάξαν δηλαδή – που είναι και καλαίσθητο … γιατί τέτοια περιφρόνηση;

Niemandsrose είπε...

Niemandsrose (11:08:34) :

@ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ, ποιο μπάνερ έχεις εσύ; Αν είναι αισθητικής Καλτσό να το κάνω και γιγαντοαφίσσα, δεν έχω πρόβλημα. Και είμαι Η Νiemandsrose (βρε μανία όλοι να μου αλλάζετε φύλο).

Γενικό συμπέρασμα περί αποχής: άλλο οι lifestylάδες και άλλο οι αντιεξουσιαστές.

Το κλέισαμε το θέμα, ΕΠΙ-ΤΕ-ΛΟΥΣ! :)


[από το blog του kaltsovrako]

kaltsovrako είπε...

@ Δε μασάμε ρε λες:
"Mη το πάρεις στραβά αδερφέ (προφανώς αναφέρεσαι ΣΤΗΝ Νiemandsrose), αλλά το "εκενώστε τη χώρα" που φιλοξενείς εσύ" τι ακριβώς προτείνει; Nα βρούμε μία άλλη χώρα;"

Θα σου απαντήσω εγώ.
Ειναι υπερβολή. Δεν το καταλαβαίνεις δηλαδή αυτό; Χρειάζεσαι manual; Δείχνει το μέγεθος της ανικανότητας των διαχειριστών. Αυτό δήλωσα με την εικόνα και να φανταστείς πως το έφτιαξα τις πρώτες στιγμές των πυργαγιών. Εκτός αν βλέπεις εσύ κάποιον να την έχει πουλέψει. Αν και μεταξύ μας, πολλοί θα το ήθελαν (ή πολύ θα το ήθελαν).